Тематические дни в учреждении дошкольного образования

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня народнага адзінства

17.09.2024
палавіна дня

Зносіны

Гутарка “Мая Радзіма - Беларусь”

 

Пазнавальная практычная дзейнасць

 

Экскурсія да помніка загінуўшым у гады ВАВ

 

Гульнявая дзейнасць

 

Дыдактычныя гульні: «Збяры карту Беларусі», "Дзяржаўныя сімвалы нашай краіны"

свернуть

3 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь

02.07.2024
3 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
развернуть
1 палавіна дня

Гутарка "Жыву у Беларусі жывёльны і гэтым ганаруся"

Мэта: фарміраваць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Беларусі, фарміраваць уменне знаходзіць вобласці, гарады, аграгарадок ,у якім жывеш.

 

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні:

"Знайдзі вуліцу" Мэта: фарміраваць уяўленні пра назвы вуліц аграгарадка.

"Пазнай па апісанні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра установы аграгарадка.

Пазнавальная практычная дзейнасць

Экскурсія да помніка воінам, загінуўшым у Вялікую Айчынную вайну.

Ускладанне кветак да помніка героям вайны.

Мэта: пашырыць веды дзяцей пра падзеі Вялікай Айчыннай Вайны, выхоўваць павагу за тых, хто адстаяў мір на ўсёй зямлі

Мастацкая дзейнасць

Малюем на асфальце  "Дом,дзе я жыву"

 

2 палавіна дня  

Зносіны

Гутарка "Дзень Незалежнасці Рэспубликі Беларусь"

Мэта: фарміраваць уменне расказваць пра дзяржауныя святы Рэспублікі Беларусь.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычная гульня: "Паедзем у родны край"

Мэта: замацоўваць веды пра жывёльны і раслінны свет беларускіх лясоў і палёў.

 

Самастойная мастацкая дзейнасць

Чытанне твораў беларускіх аўтараў пра Беларусь.

Завучванне прыказак пра родны край

свернуть

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь

10.05.2024

Адукацыйная галіна

“Дзіця і грамадства”

Тэма: “Рэспубліка Беларусь. Сімвалы дзяржавы”.

Праграмныя задачы:  развіваць патрэбнасць у пазннані сацыяльнай рэчаіснасці, удакладняць і пашыраць уяўленне пра дзяржаву і дзяржаўные сімвалы. Удакладняць і замацоўваць уяўленні пра правілы паводзін падчас урачыстых падзей. Выхоўваць грамадска- патрыятычныя пачуцці да Радзімы.  

Адукацыйная галіна “Мастацкая літаратура

Тэма:Чытанне твора  А.Бадака “Маленькі чалавек у вялікім свеце”.

Праграмныя задачы:

Фарміраваць і пашыраць уяўленні пра тэксты ў якіх раскрываецца родная культура, дзейнасць дарослых і жыццё дзяцей.

Развіваць  уменне разумець эмацыянальна – вобразны змест літаратурнага твора, яго характар.

Выхоўваць культуру чытання, любоў да мастацкага слова.

1 палова дня

Зносіны

Гутарка

 “Сімволіка Беларусі”

Мэта: фарміраваць у дзяцей уяўлене пра нацыянальные сімвалы, вучыць адрозніваць беларускія нацыянальные сімвалы ад сімвалаў іншых краін; пазнаёміць са значэннем кожнага з сімвалаў; выхоўваць павагу да сімвалаў краіны.

Пазнавальна-практычная дзейнасць

Экскурсія па аграгарадку

Мэта: фарміраваць уяўленні пра месцы, на якіх размяшчаецца дзяржаўны сцяг Рэспублікі Беларусь (школа, сельвыканкам, пошта, амбулаторыя); развіваць назіральнасць, маўленне; садзейнічааць выхаванню паважлівых адносін да сімвалаў нашай краіны.

2 палова дня

Мастацкая дзейнасць

Чытанне верша:

Н. Гальпяровіч “Сімвалы маёй краіны”.

Мэта: фарміраваць уменне бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю праз мастацкую літаратуру; развіваць цікавасць і павагу да роднай краіны; выхоўваць патрыятызм і гонар да Радзімы.

Мастацкая дзейнасць. Маляванне “Сцяг Беларусі”

свернуть

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Перамогі

08.05.2024

Адукацыйная галіна

“Дзіця і грамадства

Тэма: “ 9 мая - Дзень Перамогі”

Праграмныя задачы:

Пашырыць уяўленні пра дзяржаўнае свята – Дзень Перамогі; фарміраваць уменне с павагай адносіца да подзвігу нашых салдат; развіваць цікавасць да гісторыіі роднага краю; выхоўваць пачуццё патрыятызму, павагі.
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва”

 Канструяванне з паперы. Тэма "Белыя жураўлі"

Мэта: заахвочваць жаданне перадаваць у рабоце радаснае адчуванне прыгажосці жыцця, развіваць у дзяцей пачуццё абароненасці, узбагаціць эмацыянальную сферу.

1 палова дня

Гутарка “Ніхто не забыты, нішто не забыта.”

Мэта: раказаць а подзвігу беларускага народа ў гады вайны, пазнаёміць з помнікамі беларускім воінам; развіваць пачуццё гонару за свой народ.

Пазнавальна-практычная дзейнасць

Экскурсія да помніка воінам, загінуўшым у Вялікую Айчынную вайну.

Ускладанне кветак да помніка героям вайны.

Мэта: пашырыць веды дзяцей пра падзеі Вялікай Айчыннай Вайны, выхоўваць павагу за тых, хто адстаяў мір на ўсёй зямлі

2 палова дня  

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэла"

Мэта: паглыбіць веды аб падзеях вайны

свернуть