1 палавіна дня |
Зносіны |
Гутарка “Мая Радзіма - Беларусь” |
Пазнавальная практычная дзейнасць |
Экскурсія да помніка загінуўшым у гады ВАВ |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычныя гульні: «Збяры карту Беларусі», "Дзяржаўныя сімвалы нашай краіны" |
Тематические дни в учреждении дошкольного образования
Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня народнага адзінства
17.09.20243 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
02.07.20241 палавіна дня |
Гутарка "Жыву у Беларусі жывёльны і гэтым ганаруся" Мэта: фарміраваць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Беларусі, фарміраваць уменне знаходзіць вобласці, гарады, аграгарадок ,у якім жывеш.
Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні: "Знайдзі вуліцу" Мэта: фарміраваць уяўленні пра назвы вуліц аграгарадка. "Пазнай па апісанні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра установы аграгарадка. Пазнавальная практычная дзейнасць Экскурсія да помніка воінам, загінуўшым у Вялікую Айчынную вайну. Ускладанне кветак да помніка героям вайны. Мэта: пашырыць веды дзяцей пра падзеі Вялікай Айчыннай Вайны, выхоўваць павагу за тых, хто адстаяў мір на ўсёй зямлі Мастацкая дзейнасць Малюем на асфальце "Дом,дзе я жыву"
|
2 палавіна дня |
Зносіны Гутарка "Дзень Незалежнасці Рэспубликі Беларусь" Мэта: фарміраваць уменне расказваць пра дзяржауныя святы Рэспублікі Беларусь. Гульнявая дзейнасць Дыдактычная гульня: "Паедзем у родны край" Мэта: замацоўваць веды пра жывёльны і раслінны свет беларускіх лясоў і палёў.
Самастойная мастацкая дзейнасць Чытанне твораў беларускіх аўтараў пра Беларусь. Завучванне прыказак пра родны край |
Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь, Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь
10.05.2024
Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства” |
Тэма: “Рэспубліка Беларусь. Сімвалы дзяржавы”. Праграмныя задачы: развіваць патрэбнасць у пазннані сацыяльнай рэчаіснасці, удакладняць і пашыраць уяўленне пра дзяржаву і дзяржаўные сімвалы. Удакладняць і замацоўваць уяўленні пра правілы паводзін падчас урачыстых падзей. Выхоўваць грамадска- патрыятычныя пачуцці да Радзімы. |
Адукацыйная галіна “Мастацкая літаратура |
Тэма:Чытанне твора А.Бадака “Маленькі чалавек у вялікім свеце”. Праграмныя задачы: Фарміраваць і пашыраць уяўленні пра тэксты ў якіх раскрываецца родная культура, дзейнасць дарослых і жыццё дзяцей. Развіваць уменне разумець эмацыянальна – вобразны змест літаратурнага твора, яго характар. Выхоўваць культуру чытання, любоў да мастацкага слова. |
1 палова дня |
Зносіны Гутарка “Сімволіка Беларусі” Мэта: фарміраваць у дзяцей уяўлене пра нацыянальные сімвалы, вучыць адрозніваць беларускія нацыянальные сімвалы ад сімвалаў іншых краін; пазнаёміць са значэннем кожнага з сімвалаў; выхоўваць павагу да сімвалаў краіны. Пазнавальна-практычная дзейнасць Экскурсія па аграгарадку Мэта: фарміраваць уяўленні пра месцы, на якіх размяшчаецца дзяржаўны сцяг Рэспублікі Беларусь (школа, сельвыканкам, пошта, амбулаторыя); развіваць назіральнасць, маўленне; садзейнічааць выхаванню паважлівых адносін да сімвалаў нашай краіны. |
2 палова дня |
Мастацкая дзейнасць Чытанне верша: Н. Гальпяровіч “Сімвалы маёй краіны”. Мэта: фарміраваць уменне бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю праз мастацкую літаратуру; развіваць цікавасць і павагу да роднай краіны; выхоўваць патрыятызм і гонар да Радзімы. Мастацкая дзейнасць. Маляванне “Сцяг Беларусі” |
Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Перамогі
08.05.2024
Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства |
Тэма: “ 9 мая - Дзень Перамогі” Праграмныя задачы: Пашырыць уяўленні пра дзяржаўнае свята – Дзень Перамогі; фарміраваць уменне с павагай адносіца да подзвігу нашых салдат; развіваць цікавасць да гісторыіі роднага краю; выхоўваць пачуццё патрыятызму, павагі. |
Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва” |
Канструяванне з паперы. Тэма "Белыя жураўлі" Мэта: заахвочваць жаданне перадаваць у рабоце радаснае адчуванне прыгажосці жыцця, развіваць у дзяцей пачуццё абароненасці, узбагаціць эмацыянальную сферу. |
1 палова дня |
Гутарка “Ніхто не забыты, нішто не забыта.” Мэта: раказаць а подзвігу беларускага народа ў гады вайны, пазнаёміць з помнікамі беларускім воінам; развіваць пачуццё гонару за свой народ. Пазнавальна-практычная дзейнасць Экскурсія да помніка воінам, загінуўшым у Вялікую Айчынную вайну. Ускладанне кветак да помніка героям вайны. Мэта: пашырыць веды дзяцей пра падзеі Вялікай Айчыннай Вайны, выхоўваць павагу за тых, хто адстаяў мір на ўсёй зямлі |
2 палова дня |
Мастацкая дзейнасць: Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэла" Мэта: паглыбіць веды аб падзеях вайны |